Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Barnvakt

Mådde inge bättre när jag vaknade i morse, men jag gick upp ändå. Fixade mig och åkte moppe till stallet. Följde med Olivia till Vansbro när hon skulle tävla. Hon kom trea i första klassen! Bra gjort då det var runt 30 starter och hon tävlade mot storhästar. I DMklassen var hon felfri i grunden. När hon skulle hoppa omhoppningen rev hon första och vägrade på tredje och ramlade då av. Synd det! Det gick ganska snabbt och vi var klara vid två tror jag. Stannade och åt på max på vägen hem. Gott var det. Duschade när jag kom hem. Hämtade upp Malin på vägen till Tilde. Har suttit barnvakt hela kvällen. Malin gick nyss hem så nu är jag ensam med Tilde. Tittar på Wallander och tycker det är läskigt :( Synd om mig. Ska nog ta och lägga mig nu! Får hoppas att jag mår bättre i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback