Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen lov!

Ja, då var det efterlängtade lovet här! Ska försöka hinna med så mycket som möjligt på lovet hade jag tänkt. Men lovet går väl så snabbt så det snart är skoldax igen... Men än har bara lovet börjat!
Jag tänkte ut och gå en promenad när jag slutade skolan, men då regnade det. Så hade ingen större lust med det. Nu regnar det inte men har inte lika stor lust nu. Men det skulle vara skönt att bara gå, lyssna på musik och rensa tankarna. Skulle jag behöva just nu!
Hungrig är jag också just nu. Vill ha maaaaat! Men jag är för lat för att laga mat. Men om jag inte vill svälta ihjäl så har jag väl inget val. Bara att lyfta sitt feta arsle härifrån och ta något att äta!
Tänkte att jag skulle ladda upp bilder på allt jag köpte i helgen nu! :D
Puss!







Det står "now or never" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback