Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Alla älskar regn...

Fick stressa som bara den i morse för att jag skulle hinna till skolan i tid! När jag kommer fram så har vi ingen NO! Åh vad sur jag blev, men det var ju bara att vänta till halv elva då vi skulle titta på dans i aulan. Tiden segade sig fram även fast man flummade med tjejorna! Bättre att titta på dans än att ha lektion iaf. På matten så satt jag och drygade mig med Simon. Kände bara hur jobbig jag var så var tvungen ;) Fick inte mycket gjort den lektionen. Sen var det sista lektionen som var idrott. Orgentering stog på schemat... Jag suger verkligen på det och då skojar jag inte. Jag kan verkligen inte läsa en karta, hur mycket jag än försöker. Sa det till vår lärare och det skulle ju hon få bevisat sen... Jag och Jenny gav oss ut och letade efter första kontrollen. Men den fanns fan inte så vi bestämde oss för att gå banan baklänges istället. När vi kom till sista kontrollen som var vår första är det fel nummer på den och vi fattade ingenting. Fortsatte gå och leta efter flera kontroller men det var ju hopplöst. Tillslut gav vi upp att gå efter kartan och bara gick. Dom kontroller som vi hittade skulle inte ens vara med men vi stämplade dom ändå. Monika bara skrattade åt oss när vi kom tillbaka :O Hon kan då inte klaga på att vi inte fått motion så som vi virrade runt!
Gick till mamma efter skolan och fick plättar. Det var länge sedan och gott var det. La mig på soffan när jag ätit för att vila. Det slutade med att jag somnade! Anmälde mig till leksand också så nu känns det bra!
Regnade som bara den när jag skulle hem så jag blev pissblöt. Hade iaf slutat regna när jag åkte till stallet. Vi fick hoppa ute idag. Första gången för iår! :D Var hur kul som helst och bra gick det! På slutet fick jag hoppa några hinder på en meter och det är ju underbart! Enda nackdelen med att rida ute är att man blir uppäten av myggen!
Nu ska jag ner och duscha sen ska jag sova. Har sovmorgon till tio i morgon. Men jag ska till syv halv tio, men det gör inte så mycket. Slutar tolv och då åker jag till Tösen sen ska jag träna vid två. Det behövs verkligen! Sen ska jag hem och duscha och fixa sen kommer väl Olivia och Magda någon gång. Det blir suuuuuuper ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback