Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vem var det som kasta?

Tjabba :D Måndag hela dagen, men snart helg som jag säger på måndagar :D Skola som vanligt då. Började med samling, inget speciellt. Sen var det matteprov. Gick bra, inge svårt alls, men det brukar det inte vara på a-delen som tur är. Bara att plugga till b-delen på onsdag då! Hoppas det går lika bra som idag. Set med Petra stod next på schemat, hade halvklass idag som vi ska börja med nu. Klart bästa gruppen vi blev, mycket skratt blev det idag och till och med Petra skrattade, då har man lyckats ;O Lunch var det sen, nå korvbufe. Satt med killarna och det blev lite matkastning, potatis på fönsterrutan och lite så. Sen får Bengan den smarta ideén att skjuta på lärarna. Studsade på väggen och rakt på Erika, inte lite vi skrattade då, haha. Sen kommer hon till oss och anklagar oss för att det var vi som sköt på henne när det var Bengan som inte ens satt vi vårt bord -.- Hon kom fram och såg så ynklig ut så jag trodde hon skulle börja gråta ett tag x) hahah, gick runt i skolan sen och möter vår "idol" Emanuel och Emelie den jävlen säger hej till honom ;O Han säger hej tillbaka och sen börjar vi asgarva och då säger han ta det lungt tjejer, då la vi oss på golvet och dog av skratt! Sen börjar han jaga oss genom hela skolan :O Snacka om att det var obehagligt, han är sååå läskig. Enda människan jag är rädd för i skolan, men vi lyckades bli av med honom! Svenska sen, norska. så kul, noot! Engelska sen, inget märkvärdigt. Jag, Emelie, Jenny och John satt och ritade hjärtan på händerna, skoj^^  Studier sen, läste bok och halvsov, astrött. Gick in i infoteket efter och råkade typ somna i soffan, wops! (A) So sista lektionen, gjorde inte så mycket där, började med samhällsekonomi, wiho eller inte.
Gick hem till mamma efter skolan och åt lite mat. Åkte hem till pappa sen och bytte om och åkte till stallet. Hoppning idag (igen), hade Sally ;O Lite konstigt det var, har inte ridit henne på jättelänge. Hoppade utan stigbyglar hela lektionen också, studs var det. Hon var stark och jag hade ingen bra styrning :P Var bara att hålla i sig och hoppa, haha. Blir att hoppa en LC, bed. A:0/A:0 hemma 4 oktober :D skoj med omhoppning :D
Åt mat när jag kom hem från stallet, och nu sitter jag här. Måste plugga lite till spanskatestet i morgon, men orkar inte idag så får bli en liten sväng i morgonbitti :P Har inget mer att säga nu, slänger in lite bilder sen dagen idag, Jessicas onödiga bilder på ingenting hoppar jag över, haha :P Ha det bra nu, puss :*


Är vi inte för snälla och skriver hälsning till 7orna!? :D


Hej, jag heter Jessica och jag har inget liv så jag knäpper på inget vettigt! ^^


Jag och Emelie är hjärtkompisar :*


Kommentarer
Postat av: jessica

Nu är de såhär att jag tycker att de är roligt att ta onödigt bilder :)

2009-09-26 @ 00:18:42
URL: http://twicethesize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback