Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vad är det som är roligt? ;O

Halloj :) Tisdag hela dagen idag! Skola, vilket inte går att undvika! Det har varit helt okej i skolan, förutom jävla noprovet som gick åt helvete. Skrev iaf på alla utom en fråga. Något ska väl vara rätt hoppas jag, fast jag chansade på några och skrev något helt annat än vad det skulle va, men bättre än att inte skriva något. De kan ju vara rätt ;) Jag och Jessica var duktiga på engelskan idag, förvånade över oss själva till och med! Vår kära vän Mikkiz har varit hyper hela dagen idag. Inget ovanligt^^ Men lite synd är det faktiskt om henne och Linnéa som blev stoppade av polisen när dom cyklade och ska betala femhundra till polisen. Haahha, ni kan ni! För övrigt så tänkte jag, Jessica och Isac elda upp skolan eller vi gjorde nästan det^^ Hahah, Isac lekte med sin tändare och Jessica med en papperslapp som hon satte över lågan. Det gick bra två gånger tills hela papperet började brinna, wops (A) Bara att springa iväg och låtsas om som ingenting hade hänt, när vi gått därifrån så kommer en lärare ut och tror det brinner, haha. Sen luktade det bränt papper där. Vi har inte gjort något! ;)
Men dagens bästa är helt klart när Edling sa hej till overallkillen och han säger hej tillbaka med världens pipigaste röst och alla börjar skratta och sen vänder han sig om och kommer tillbaka och säger "-vad är det som är så roligt?" Vi trodde vi skulle dö av skratt, tur att Fabian kunde hålla sig och säga att vi inte skrattade åt honom. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, så kul!

Åkte till Tösen efter skolan. Red ut en sväng och red igenom dressyrprogrammet jag ska tävla på lördag. Kunde gått bättre men helt okej. Hem och duscha sen kom Malin och våldgästade mig! Drog till hemköp och köpte hårfärg och tog med Mcdonals hem, mums! Så jag färgade hennes hår, vilket jag är bäst på ;D Blev riktigt snyggt och hon smetade hårfärg på min arm, är det tacken? ;O Haha! En lyckad och kul kväll!
I morgon slipper jag språket sista lektionen, har hemstudier i stället. Slutar 13.50 då, skönt. Men ingen aning om vad jag ska gör då, ska städa iaf sen får vi se. Nu ska jag nog ta och sova så hörs vi. Puss :*



Trackback