Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag

Hej :) Nu är det snart helg igen, veckorna går så fort nu för tiden! Skönt med helg, fast jag får inte sova länge någon av dagarna, men så är det ibland. Upp och tävla på lördag, det ska bli hur skoj som helst. Har inte tävlat henne sen maj så nu är det dax igen. Ska åka till stallet om en timme ungefär och träna för Karin lite i paddocken får se hur det går. Det brukar gå bra så vi får hoppas det gör det nu också! :) Sitta barnvakt på lördagen när jag kommer hem. Jag och Malin är helt klart dom bästa barnvakterna (Y) Upp tidigt på söndag och ha stalltjänst och sen på kvällen blir det hopptäning inför Säter, skoj! Sen är det skola igen :(
Skolan idag har varit helt okej. Roligaste lektionen var idrott. Ja, jag skrev idrott ;O Jag och idrott brukar inte gå ihop, men var askul idag! Helklass för en gångs skull och vi hade Barbro. Har aldrig haft henne förut men hon var hur bra som helst! Hoppade häck, eller nej det heter löpa häck! Jag fick in tekniken tillslut och det var faktiskt riktigt kul! Vill ha Barbro som idrottslärare och inte Petra! Får väl fråga om jag får det, men tror knappast det! Kommer inte stå ut med Petra! Inte hänt något speciellt. Inge språk, men hemuppgifter som jag inte gjort än. Måste göra dom ikväll.

Tittade nyss på startlistorna till lördag. 12 starter i min klass, jag startar som nummer 3. Bara 32 anmälda och det får max vara 40 st. Ingen stor tävling det blir :P Då kommer man hem tidigt iaf!

Har nedräkning till rätt mycket nu :P
2 dagar kvar till dressyrtävligen
3 dagar kvar till hoppträning
9 dagar kvar till Säter :D
24 dagar kvar till hemmatävling :D
43 dagar kvar till lov!
58 dagar kvar till bröllop :D
76 dagar kvar till jag och Olivia far till globen :D:D
Och sist men inte minst 105 dagar kvar till julafton ;)

Nu ska jag åka till stallet snart ;) Puss på er :*





If I can't love you than who will?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback