Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Mm tjena :D Klockan är mycket och jag borde sova nu, men blir oftast inte att lägga sig den tid jag tänkt mig. Brukar bli senare. Orkar inte skriva så mycket nu. Skolan var väl som vanligt. Simon lika dryg som alltid, har klotter över hela mina armar på grund av honom. Hans fina häst med mjölkhållare och vettefan allt. "It's pretty asume" Jo men vi säger så. Äh nu ska jag gör mig klar för sängen. Matte prov i morgon får se hur det går då. Även bad i morgon, måste göra dubbelt, eftersom jag inte var med förra gången. Vi hörs, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback