Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Hallå :) Ny dag, nya möljigheter! Skola som alla andra dagar då. Studier första som jag faktiskt räknade matte på och gjorde jättemycket, (y) för mig :D Fast jag typ sov på no:n när Per snackade så jag fattade inget. Gick väl lite bättre på labben, men så tråkigt. Fick tillbaka provet också och det gick bättre än vad jag trodde! Jag och Mikkiz var hyper på so:n så Erika skällde lite på oss (A) haha, Jessica gick och slog mig för jag sjöng på min masklåt :D "Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, för jag gillar mask. Biter av dom huvu't, suger ur dom slemmet, kastar sedan skinnet bort" Haha, nej jag är fullt normal! :) Dagen har varit allmänt seg. Inte gjort något speciellt sen jag kom hem. Ska nog gå ner ett tag nu och fixa lite. Vi hörs! Puss :*


Slänger in en bild på vår söta vovve :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback