Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag

Tja :) Vaknade vid 10 i morse. Bara att kliva upp, då jag skulle vara på hyttan 11. Gick upp och åt frukost och klädde på mig, sen åkte jag. Åt mat när jag kom dit och tog det lungt till halv tolv då jag började jobba. Vi skulle ha två beställningar så det skulle bli mycket disk. Fullt med disk även då jag kom, sen beställningar som dom kört ut. Var bara att börja diska då! Det var verkligen kaos ett tag och jag blev svettig. Både Karin och Malin fick hjälpa mig lite. Hur mycket disk som helst hela tiden. Men det gick väl bra. Fikade på tårta som blev kvar sen ena beställningen när vi stängde. Det var mums! :D Klara med allt vid fyra så då fick jag åka hem. Åkte hem och satte mig här men jag höll på att somna så jag gick och la mig och sov en timme. Det var skönt :) Jag måste plugga no också, har prov på tisdag, fy! Skola i morgon då, känns faktiskt inte lika tråkigt som det brukar^^ Tur de! Hoppas det blir en kul dag i morgon ;) Nu har jag inget mer att skriva, ha det bra! Puss :*



Slänger in en jättgammal bild för att jag funderar på att klippa lugg igen. Vad tycker ni? :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej usch vad tråkigt å diska xD

Du skulle passa i lugg :D

Puss <3

2009-09-27 @ 21:58:39
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback