Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag

Hallå :) Usch för att det är söndag och skola i morgon :( Men mindre än 6 veckor kvar till lov, härligt :D Satt barnvakt med Malin igår, det var mycket trevligt! Tittade på 17 again, eller Malin gjorde medan jag satt vid datorn och häckade ;) Sen hade vi trevligt med massa folk på kamrat som vi satt och drev med, askul :D Satt även och chattade med Erik och Jonte, tror dom tyckte vi var lite störda i huvudet, men sånna är vi :) Båda höll på att somna vid tolv så vi gick och la oss då, somnade på en gång! Vaknade av att Sarah ringde och ville att jag skulle låsa upp dörren då hon inte hade nyckel. Somnade om lika snabbt som jag vaknat! Vaknade vid halv sju att min lilla kusin som sov bredvid mig skrek att hon ville ha välling och typ började grina, trevligt uppvaknande. Sarah var snäll så hon fixade det och jag somnade om till väckarklockan ringde och jag var tvungen att gå upp. Ingen ork alls att åka till stallet men kom iväg tillslut. Lite sen dock så alla hästar var ute så det vara att mocka och göra maten. Vi var snabba så vi var klara före halv tio, så då fick vi åka hem. Satte mig vid datorn ett tag sen gick jag och la mig och sov. Sov i 3,5 timmar, skönt! Satte mig vid datorn igen när jag vaknat. Var hungrig så jag gick ner och åt rester. Nu sitter jag här och jag fryser som bara den, börjar få ont i halsen också. Bara jag inte blir sjuk! För övrigt så håller Benny på att gräver upp hela varan gård ;O Eller nästan iaf, hoppas det blir bättre nu. Hoppträning på bästa om ett tag, får se hur det går :) Förhoppningsvis hämtar vi vovven idag också :D Hoppas!
Puss på alla :*


You're amazing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback