Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sjuker!

Hallå :) Ingen skola för mig idag då, hemma och är sjuk :/ Mådde verkligen inte bra igår och inte i morse när jag vaknade, så jag stannade hemma. Gick upp till pappa och sa att jag skulle stanna hemma och gick och la mig och sov till efter 12. Det var skönt. Satte mig vid datorn en sväng och gick ner och gjorde frukost, sen satte jag mig här igen. Bestämde mig för att ta ett bad, så jag gjorde det och fyy vad skönt det var! :) Pappa kom hem och jag fick mat! Ska ta och plugga lite nu och baka något tror jag, är sugen på något gott :) Ska till skolan i morgon iaf om jag får bestämma själv, ska ju tävla på lördag hur jag än mår, så varför inte gå till skolan!? Ni får ha det så bra, så hörs vi! Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback