Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plåga!

Hej hopp :) Dagen idag har varit en riktig plåga! Var jätteförkyld när jag vaknade i morse men mådde inte alls bra. Åkte till mamma där jag tog en alvedon och vandrade till skolan. Mådde verkligen inte bra när jag kom till skolan, orkade ingenting och kändes som jag skulle börja grina för minsta lilla. Men ville inte åka hem eftersom jag skulle åka till aubiose med Mikkiz och Olivia efter skolan och shoppa! Så jag lyckades väl plåga mig igenom hela dagen. Åkte hem och tog en panodil och hämtade Oliva, Mikkiz var redan hos mig :) Åkte vidare till Borlänge och levde rövare på aubiose, haha nejdå! Hittade inte så mycket som jag trodde, hittade ett schabrak och en nosgrimma! Mikkiz var den som handlade mest, en säkerhetsväst och massa annat ;) Trevlig var det iaf! Tagga som fan till på lördag nu. Kul att man har blivit sjuk nu å, men tror jag är hemma från skolan i morgon om jag inte mår bättre. Så jag orkar tävla på lördag, för jag ska tävla även om jag är dödssjuk! Tittade på startlistorna och jag startar som nr 8 i LDn av 16 st (tror jag) och som nr 16 i LCn av 26 st, så det är helt okej. Får hoppas att det går bra, men min bebis är bäst så det gör det säkert!
Nu håller jag på att få andnöd här så ska gå och sova nu så vi hörs sen. Puss :*

I'm here without you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback