Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag

Hallå :) Skolan idag, som alla andra dagar... Badade på idrotten vilket faktiskt var askul för en gångs skull. Simmade först lite och sen spelade vi bandy under vattnet, det var skoj men jobbigt :P Kom bara 3 min försent till slöjden efter idrotten. Stickade på min mössa som vanligt! Lunch efter det, kalops och nån äcklig kycklinggryta som smakade grönsaker. Pluggade lite matte sen, eftersom jag skulle ha matteprov. Somnade halvt på matteprovet inte bra! Matteprovet gick rent utsagt åt helvete, usch! Är glad om jag ens får vg på skiten. Fyfan! Satt kvar länge så kom försent till språket 10 min, wops -.-' Careface på det! Jag och Jenny var elit på att plasta böcker på språket :D
Gick hem till mamma efter skolan, tittade på tv till hon kom hem och började göra mat. Råkade somna i soffan ett tag (A) Vaknade av att mamma och Maria skrek på varandra, osams när hon gör läxan som vanligt. Stackarn, hon har det inte lätt. Gick dit och hjälpte henne med läxan och då gick det super! :)
Åkte hem till pappa en snabbis och åkte vidare till Sarah och lilla buskusin :) Färgade håret på Sarah, lika snyggt som alltid, men jag är ju bäst! :D Frågade Tilde om hon ville ha färg i håret hon med, men hon var så gullig så hon svarade att hon hade hårspänne i håret så hon behövde inte. Gullunge :)<3
Sarah åkte iväg och solade en sväng och jag var hemma med Tilde. Somnade nästan i soffan men då skriker Tilde på mig och kommer och hoppar på mig, sötnos! :*
Är sjukt trött, så ska försöka komma i säng tidigt idag, får se hur det går. Ni får ha det så bra, puss :*

Slänger in bilder sen skolan i tisdags :P




För er som inte ser så står det : It is pretty awesome! ;)


Min fina häst som Simon ritade, den har en vinge och en mjölkhållare!


Så kul har vi på bildlektionerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback