Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nervös!

Hej :) Nu är det helg igen, äntligen :D Skola idag då, Mikkiz kom till mig i morse så vi brummade moppe :P När vi kom till skolan så är musiken iställd, lagom glada alla blir, hade kunnat sova minst en timme längre ju :O Men men, var väl bara att sitta i skolan i en och en halv timme och vänta på att so:n skulle börja :p Snackade om filmen som vi sett, eller ah dom andra, jag tittade inte på den utan jag, Jessica och Fabian gjorde massa annat :p Språk sen, skulle ha nå test men jag fjäskade lite så jag ska göra det på onsdag istället! Kabaré sista lektionen, askul! Dansade på vår dans som vi ska ha som uppvisning sen, lika kul varje gång :D Vi är bäst! Åkte till granngården och köpte ett täcke och åkte till pappa. Satt vid datorn en sväng och sen åkte jag till stallet. Hade typ ingenting att göra när jag kom till stallet, då min bebis gick lektioner. Full fart när alla hästar kom in! 6 hästar som skulle duschas men tur att man fick spolspiltan snabbt. Sprang som en yr höna och visste inte vad jag höll på med, men fick ordning på allt tillslut. Åkte hem och fick tacos, mums! Nu sitter jag här och ska väl fixa det sista till i morgon och ta och lägga mig och sova så jag orkar upp i morgon. Jag är nervös som fan och usch och fy! Vet att det inte är något att vara nervös för men :P Får se om jag överlever morgondagen, hahaha :D Ha det så bra, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback