Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

God morgon alla, eller nästan iaf :) Blev väckt för 1,5 timmar sen, av min "kära" bror. Han frågade om vi skulle åka på stan och äta frukost, jag drog täcket över huvudet och mumlade att det var för tidigt. Men hade så ont i magen för att jag höll på att kissa på mig, så det var lika bra att gå upp ändå. Inte på det bästa humöret dock, men det är jag inte när någon väcker mig. Då är jag irriterad på allt och alla, så helst ska man inte prata med mig då^^ Klädde på mig och åkte upp på stan. Hur mycket folk som helst på fiket, ungar överallt som skrek. Var påväg att kasta min festis i huvudet på en av dom, men jag lät bli. Var så irriterad så jag hade lätt kunnat gjort det, moahaha! Igen aning om vad jag ska göra idag mer än att åka till stallet sen. Skulle behövas städas, ligger kläder på hela mitt golv och det ser ut som jag bor i hallen^^ Får se om jag orkar eller inte.
Kvällen igår var lyckad. Trevligt folk och god mat. Satt ute hela kvällen, kallt men mysigt. Var inte så kallt när man mosade ihop sig så man satt fyra i soffan :) Åkte hem vid halv tolv tror jag, borstade tänderna och gick och la mig på en gång. Hur trött som helst, satt och typ halvsov hemma hos Malin :P Ett stort grattis till henne idag då, på 17års dagen :D
Vi hörs, puss :*


Don't tell me that you sorry, cause you're not




Kommentarer
Postat av: Malin Olenius

Tack så mkt, kvällen blev lyckad och jag hade de jätte trevligt! <3 Tack för den fina presenten! :*

2009-09-06 @ 16:45:57
URL: http://malinolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback