Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag HATAR grusvägar!

Hej hopp :) Onsdag hela dagen idag, tråkigt nog^^ Skolan har väl varit helt okej, idrott idag -.-' Friidrott, hoppa höjd och längd, det jag hatar mest! Vägrade göra något först men vi skulle skriva hur högt och långt vi hoppat så jag var väl tvungen, jag och Emelie var bäst :D Hoppade 1 meter, haha! Bättre än inget :P Språk en hel timme men det var kul för en gångs skull, vi målade en gubbe och skulle skriva kroppsdelarna. Min och Jennys gubbe blev bäst och såklart skulle vi ha dom kladdigaste färgerna :D Bild kommer sen^^ Åkte och hämtade min mopped efter skolan. Nu funkade den igen och det känns som en helt ny moped ;O Hem och byta om och äta. Sätter mig på moppen och ska åka till stallet. Svänger in på en grusväg med en vattenpöl och gegga. Hinner inte ens reagera innan jag ligger på marken med moppen på benet -.-' Bara att resa sig upp och åka med en sne backspegel. Inge folk alls i stallet. Hade barnridning med us. Var tre ungar som red hundra varv var typ^^ Men när man går och leder så blir hästjävlarna rädd för något och barnen flyger av som vantar. Dom börjar grina och ska typ inte rida mer, men dom red igen ändå. Tur det. Gjorde inget speciellt i stallet, satt och garvade åt Linn, som vanligt^^
Nu sitter jag här och är mätt, ska hoppa in i duschen och åka och hjälpa Malin att baka sen :) Vi hörs, puss :*

You're everything good in my life


Han är mannen i mitt liv, så snygg :O :D

Kommentarer
Postat av: jennyy

he's hoot!

2009-09-02 @ 20:12:13
Postat av: Erik

Haha nice :D

2009-09-03 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback