Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Godnatt

Tja! :) Gäsp! Sitter här och gäspar så jag får tårar i ögonen. Jättetrött så ska väl ta och lägga mig och sova nu! Träningen på Tösen idag gick verkligen superbra. Karin tyckte också det såg bra ut så det är kul :D Lilla Ebba och Nasse var med i paddocken också, så söta :') Taggad som bara den tills på lördag nu! Ska bli så kul. Inte gjort någonting sen jag kom hem från stallet. Har gjort spanska sakerna vi skulle göra. Eller ja alla utom två, en fattade jag inte och en var jobbig så jag orkade inte^^ Nu ska jag sova, så vi hörs. Puss ;*

Kan inte sluta skratta, hahahhahahahah!
Trackback