Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Det bara e så!

Hallå :) Då var ännu en till onsdag avklarad, eller nästan, dagen är ju inte slut än. Inte hänt något speciellt i skolan idag. Bara en vanlig dag som alla andra. Jag, Jessica och Jenny har varit lika flummiga som alltid, men det är så det ska vara (y) På spanskan gick jag och Jenny till biblioteket och lånade en spanska bok. Man kände sig som en nybörjare som inte kunde läsa^^ Vi fattade inte så mycket av boken och Jennys översättningar var dom bästa, haha. En kul lektion iaf. Mindre kul tyckte hon det var när hon blev inputtad i Emanuel av mig :D Jag däremot tyckte det var jättekul och kunde inte sluta skratta medan Jenny gav mig mördarblickar! Tycker om dig också :*
Gick till mamma efter skolan och gick lite mat, satt och pratade en stund. Hon tog fram min vinterjacka och gud vad skönt det var! Det är ju iskallt ute nu för tiden! ;O Åkte hem till pappa när jag fått mat. Satte mig här en stund, men jag var så trött att jag inte orkade sitta här nå mer. La mig i sängen och sov en timme, härligt! ;D Sen gick jag upp och satte mig här, och så är det ;) Ingen aning om vad jag ska hitta på. Vill lägga mig tidigt, men jag vet ju hur det blir med den saken. Blir aldrig så^^
Snart är det helg igen, helt underbart :D Tävla på söndag, är taggad som fan. Nu jävlar! :D :D
Hahah! Ni har blivit dåliga på att kommentera nu för tiden. Skulle vara kul om ni slängde in en kommentar då och då, skulle uppskatta det :)
Hoppas alla har det bra, puss! :*


Cobra Starship-Good Girls Go Bad

Kommentarer
Postat av: Joa

Vem är det som är dålig på att kommentera egentligen va? ;)

2009-09-30 @ 21:33:45
URL: http://uppsalabooiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback