Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen helg!

Tjabba :) Nu är det äntligen helg, veckan har gått hur fort som helst! Fast det gör inte mig nått^^ Inte hänt något speciellt i skolan idag. 4 lektioner, skönt. Börjat komma igår med vår dans på kabarén, skoj :) Nästa vecka har vi vår första prov för den här terminen, vill inte! Men det skulle inte vara så stort så vi får hoppas att det går bra :P
Drog till stallet efter skolan, mockade och fixade maten. Hon får vila idag, ska snart till Malin och fira henne, så hinner inte rida. Men får ta en tur i morgon i stället. Blir grilla hos Malin, mums! Kommer bli en bra kväll. Ni får ha det så bra, för det ska jag! Puss :*


Såhär ser jag ut idag^^



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dina ögon <3

2009-09-04 @ 22:37:04
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback