Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vilken ståfräs!

Hejsan :) Snart är veckan slut och det innebär lov :D Hur underbart ska inte det bli då! Skola idag som vanligt. Satt och skrev på svenskan när vi hade studier men kom inte så långt utan blev mest prat. Den skulle vara inlämnad idag, men har man snäll lärare så har man (A) Ska lämna in den när den är klar, skönt de. Vi får även sovmorgon i morgon för hon har inte satt in någon vikarie. Puss på de! Bilden segade sig fram och jag försökte jobba för en gångs skull, men blev bra fel så jag gav upp. Simon misshandlade mig som vanligt! Började slå mig på knät med en linjal och Jessica med. Då kastade Elsalill (vår lärare) en penna på Jessica och det blev världens liv. Hennes favoritmobboffer måste vara Jessica för hon är bara dum mot henne xD Hahah! Hade två elever från gymnasiet på NOn som gjorde massa experiment. Det var roligt att titta på och det blev mycket skratt. Roligaste lektionen på länge!
Måste bara säga att vår engelskalärare är för gullig! Stod och pratade med honom på rasten.
Ralf: Varför sitter ni här i vintermörkret tjejer?
Vi: Vi tycker att det är rätt upplyst här (sitter i en korridor med massa lampor).
Ralf: Aja, men snart är det dags!
Haha, så rolig han är!

Åkte till stallet efter skolan och Linnéa stod och mockade åt mig när jag kom. Hon hade även fixat maten, så gullig hon är! Blev en ridtur i stan, haha nästan! Runt kyrkan och genom byn. Rolig ridtur som alltid. Finns inga tråkiga stunder med dig gumman! Nu sitter jag här och väntar på min kära kompis Mikkiz som kommer när som helst! Eftersom vi har sovmorgon i morgon så ska hon sova här! Inte lite kul det ska bli, men inte så mycket sömn om jag känner oss rätt :D Puss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback