Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lov

Hej på er :) Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har inte orkat! Har väl inte hänt så mycket. Igår var jag och tävlade i Hedenslund. Hon var verkligen super fin på framridningen och det kändes jättebra! När vi kommer in på banan så tyckte hon var domaren hur läskig som helst och späde sig vid den kortsidan varje gång jag red där. Jag glömmer alltid bort programmet någon gång när jag rider men brukar komma på det lika snabbt igen men den här gången gjorde jag inte det. Så jag la en volt där det inte skulle vara någon så fick 2 poängs avdrag men Tösen kändes superfin och fick 55,56 % efter avdraget. Helt okej! Var precis ett år sen jag tävlade första lokala dressyren på henne och fick 10 % bättre nu så det går framåt! :) Gick väl bra för Anna också, ingen placering för henne men hon var nöjd. Men jag blir så sur på vuxna som sitter och rider LC:1 och LB:1 när dom ligger på LA/regional nivå. Dom får lixom över 70 % och vinner överlägset. Det känns ju kul för oss andra som rider och ligger på lite lägre nivå än dom. Man har ju ingen chans att ta en placering när dom är med. Den som vann igår hade 76% och det är ju nästan omöjligt att slå. Men dom rider ju bara dom klasserna för att få en placering, rosett och för att känna sig duktiga och visa att dom är duktiga. Usch vad sur jag blir på sånna människor!
Pappa körde oss dit och Anna körde hem. Herregud tänkte jag när jag satt mig i bilen, haha! Tog dubbelt så lång tid hem, men vi kom hem iaf!
Satt och spelade kort med pappa och Carina hela kvällen. Eftersom jag är bäst så vann jag :D Gick och la mig vid två någon gång. Vaknade halv tolv, sovit en timme extra då man ställde tillbaka klockan en timme. Underbart skönt att sova! Åkte med mamma och syskonen till Falun. Följde med när dom skulle öva till mosters bröllop i kyrkan. Testade även min klänning och den är super fin. Kommer verkligen bli kul! :)
Har suttit och pratat med Erik och Madde hela kvällen. Ni är verkligen roliga ni :*
Ingen aning om vad som händer i morgon. Ska på usmöte på kvällen, något mer vet jag inte. Det visar sig väl! Ha det bra. Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback