Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hurtbulle!

Hej hallå :D Här sitter jag och är helt slut! Jag var rastlös när jag kom hem från stallet och hade verkligen ingenting att göra, så tog med mig hunden på en promenad. Det tog en och en halv timme och det var riktigt skönt. Bara att gå, tänka och lyssna på musik. Sjunga också, haha, tur att man bor på landet så ingen hör ;) Hade hårdträning med hunden och han är riktigt duktig. Blev lite bus på vägen också. Hoppa i vattenpölar och glida på isen. Han såg riktigt dum ut ibland så jag började skratta, lilla sötnos :') Hade ätit massa muffins och kladdkaka innan så jag hoppas jag har förbränt de nu så jag kan äta pizza när som helst!
Dagen i stallet har varit bra, som alltid. Gjorde det vi alltid gör och fick rida idag också. Jag fick Grey och han var riktigt mysig! Väldigt ovant bara men gick väl helt okej för att vara första gången. Får rida i morgon också, men då är det hoppning och vi måste rida storhästarna. Läskigt :O haha, nejdå det ska bli skoj :D Men sista dagen på praoen, mindre kul! :/ Vill inte ha skola, men går bara 4 dagar sen har jag lov eftersom det är öppethus på torsdag så är vi lediga på fredag! Extra långt lov :D
Åker och sover hos Mikkiz i morgon och åker med henne till tävlingen på lördag. Ska bli riktigt kul att tävla, får se hur det går ;) Nu ska jag gå ner och kika om jag får någon pizza idag eller om jag ska behöva svälta här. Haha ;D Puss på er <3


Osminkad och redo för en långpromenad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback