Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

HÖSTLOOOOOOOOV!

Mjau på er :D Nu är det höstlov, så underbart det är. Men kommer säkert gå jättesnabbt så man får ta vara på tiden! Sitter och lyssnar på musik och är hyper :D Nu är jag äntligen glad igen också, det är skönt. Idag var det öppet hus och tiden gick jättesegt. Gick runt och tittade på gymnasiet och jag blev galen på allt folk som var överallt! :P Det enda roliga var uppvisningen i aulan! Det var någon sång och dansuppvisning. Killarna hade stringbaddräkt på sig, inte lite kul att titta på xD Det var det enda som var något att titta på. Gick hem efter åtta någon gång. Mamma körde hem mig till pappa och här är jag nu!

Ett stort tack till alla mina vänner som är underbara och ställer upp för mig när jag är ledsen. Ni är guld värda! Utan er hade jag inte klarat det jag klarat idag. Tack så mycket!

Nu orkar jag inte skriva något mer, får se om jag skriver i morgon. Puss hej :*
Trackback