Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hem ljuva hem

Hej igen allihopa! Förlåt för att jag inte bloggat under helgen, men jag har varit hos mamma och inte haft någon dator. Eller jo det har jag väl, men vill inte sitta vid den datorn av vissa skäl... Helgen har väl varit som den varit, har försökt gjort den så bra som det går. Gick väl sådär, men men. Det har varit jobbigt men åkte till stallet igår och red en sväng på väldens bästa så det gjorde det väl lite bättre. Malin kom till mig på kvällen och gjorde mig sällskap. Vi gick ner till ica och köpte banan, glass, maränger och sist men inte minst kakor :D Gjorde marängsviss (stavning?) Det var mums, men det var hur mycket banan kvar på botten som jag åt upp, men skulle inte gjort det för fy vad ont i magen jag hade sen! Gick och lade mig nästan direkt efter Malin åkte hem. Nu kommer Malin och hämtar mig också, så hinner inte skriva något mer nu. Men skriver när jag kommer hem från stallet. Puss på er :*


Såhär gott såg det ut, mums :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så gott det ser ut!

2009-10-11 @ 19:18:41
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback