Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Elit på att baka!

Hej hallå :) Här sitter jag lika trött som vanligt. Klockan är inte mycket idag heller och det kommer bli en tidig kväll. Det är helt underbart med tanke på att jag måste gå upp strax efter sex i morgon, inte så frestande. Nu på kvällen har jag varit duktig att bakat kladdkaka och muffins! Det var mums ska jag tala om! Blir att ta med lite till stallet i morgon och fika på. Inte gjort något speciellt i stallet idag. Mockat, släppt ut hästar, packat hö, borstat och det vanliga. Grey blev färdigklippt idag iaf, så nu är han snygg. Hovslagaren var i stallet en sväng och skodde lite också. Annars har det inte hänt något nytt. Dödade massa irriterande flugor på lunchen idag, haha ^^ Låg flugor över hela golvet efteråt, jag som nyss hade sopat ;O Haha! Imorgon ska vi få rida, blir dressyr då. Får se om jag får rida igenom LB:1 till på lördagen, skulle behövas! På fredag får vi också rida, men då ska vi hoppa. Skoj :D
Nu har jag inte så mycket mer att skriva.Skriver i morgon, puss :*


MUMS (Y)




Mina snygga muffins! Jag är bäst på att baka :D
Trackback