Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen helg! :D

Tjenixen :D Ännu en till skolvecka är över och det är äntligen helg (y) Har varit som en vanlig fredag i skolan. Vilket innebär musik, so, språk och profil. Börjar faktiskt lära mig att spela gitarr :D Tack vare Simon som sitter och hjälper mig^^ Han kan vara snäll bara han vill, haha! Dansade som vanligt på kabarén och showen kommer bli super!
Var med Emelie efter skolan i två timmar. Vi gick i massa affärer och sen fikade vi. Var på shoppinghumör och jag hittade ett par svarta jeans som jag blev kära i direkt. Dom såg jättesmå ut men när jag väl testade som var dom perfekta. Kostade 200 kr så jag tyckte inte det var så mycket att snacka om så jag köpte dom. Har dom på mig nu och dom är underbara :D Köpte även en vattenfast maskara så nu kan jag gråta hur mycket som helst. haha, nejdå! Tog en fika och satt och tittade på alla människor och hade det trevligt och pratade. Tack för en trevlig stund! Följde med henne när hon skulle möta Mange för hon ska sova där hela helgen. Woho, ta det lugnt nu Emelie, haha ;)
Åkte hem till pappa sen, bytte om och fixade mig lite. Malin kom och hämtade mig så vi åkte till Donken och käkade lite mat. Fullt med människor var det men bara roande att titta på alla. Käkade lite snabbt och sen åkte vi till bion. Betalade, gick och satte oss på våra platser och hade lite kul :D Vi såg "flickan som lekte med elden", uppföljaren till "män som hatar kvinnor". Filmen var grymt bra, höll på att kissa på mig en gång när jag blev rädd. Men tror hela salongen blev rädda då, lät som det :P Filmen var sååå bra, men blev sur när den var slut. Ville bara se mer, men så äre. Bara +1 grad när vi skulle åka hem, kallt som bara den. Trodde jag skulle frysa ihjäl, men som tur var gjorde jag inte de.
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, är trött som bara den så ska väl ta och lägga mig snart. Bygga bana i hamre klockan 12 i morgon till tävlingen på söndag. Startar som nummer 2 i min klass. Som jag sagt hela tiden att jag skulle få starta bland dom första :p Hoppas att det går bra, men det tror jag!
Aja, ha det bra alla. Puss :*


Redo för bio ;)






Kul liv på bion :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback