Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vattenkrig :O

Halloj på er :D Här sitter jag och är pissblöt och har ont överallt! Så slutar det när man har tittat på idol med pappa! Han börjar ringa och rösta på Reza då ringde jag och röstade på Erik! Men då tar han alla telefoner så jag kan inte rösta, men jag lyckades tillslut iaf! Tog vattensprutaren och sprutade vatten på honom, då tar han den av mig och HÄLLER allt vatten på mig så jag blir pissblöt! Då bröt kriget ut! ^^  Tog ett glas med vatten och började jaga honom i hela huset. Misslyckades när jag skulle kasta så allt hamnade på köksgolvet. Fyllde på glaset igen och sprang ännu mer. Lyckades halka i vattnet och halvt slå ihjäl mig! Har väldens bula på armbågen, ont i knät och blåmärken lite här och var just nu! Har även haft krig med min kära bror hela kvällen. Jag, Malin och syrran mot honom. När han skulle säga något elakt till mig var det bästa han kom på "hoppas du får ett hinder på dig och bryter hjärtat" Man kunde ju inte annat än skratta åt honom. Helt sjuk kväll^^ Kul att Malin kom hit :D 
Skolan har varit som vilken annan fredag som helst. Satt med Mikkiz och Linnéa och försökte spela zombie på gitarr. Det gick väl sådär, Mikkiz fick in snitsen på slutet och det lät riktigt bra (Y) Bara att träna mer!
Red ut barbacka med Linnéa efter skolan. Hur mycket vi än försöker så får inte vi inte till en seriös ridtur, det är alltid något som händer^^ Galna hästar har vi då :P Såg att Tösen hade tappat en sko när jag kom tillbaka till stallet. Så typiskt! Fast både jag och Linnéa vet var det berodde på *host*. Kanske var på åkern där vi inte fick rida!? hahaha xD Lika kul som alltid!
Rolig kväll var det också :D I morgon åker jag till kupolen med Sarah och shoppar loss, ska bli kul. Sen sitter jag nog barnvakt också :) Ha det bra, puss :*

If i lay here. If i just lay here. Would you lie with me and just forget the world?


Just ja! Här är bilden till dig Linnéa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback