Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag!

Hej på er :) Nu börjar helgen närma sig igen och snart är det jul! Veckorna går så snabbt så det står inte på förrän det är julafton :D Har inte kommit på vad jag ska köpa i julklapp till alla än och inte heller vad jag ska önska mig!
Ingenting speciellt har hänt i skolan idag. Började med no, jag och Jessica var lika elit som vanligt. Eftersom vissa andra idioter (nämner inga namn) inte gör något vettigt och är allmänt dum i huvudet.
Hade utvecklingssamtal efter skolan och det gick snabbt som vanligt. Pratade mest om mitt gymnasieval, som jag inte har en aning om vad jag ska välja. Dom frågade vad jag helst ville göra, då sa jag att jag vill sova^^ Haha, sen tyckte jag att jag inte behövde välja någon linje och hoppa av helt för man behöver ju inte plugga vidare. Men det tyckte som inte var någon bra idé. Bara att fundera vidare på vad man ska välja helt enkelt...

Jag lovade ju att ladda upp bilder sen bröllopet så jag får väl göra det nu. Alla bilder kommer inte men ni får se några, fler finns på bilddagboken :)









Det får räcka^^


Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det!

Kommentarer
Postat av: jeeka

men guuuud va fin du var gumman!!

vem gjorde det? :)

puss :*

2009-11-20 @ 16:06:46
URL: http://jeekis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback