Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Hej på er! :) Tisdag idag då, snart är det helg igen! Det var lika segt att ta sig upp ur sängen i morse som det var igår. Men jag kom upp tillslut och det var bara att göra sig klar för skolan och åka dit. Började med studier som jag tänkt plugga på men satt mest och gjorde ingenting, som vanligt. Jag var verkligen hungrig idag när vi fick lunch, men det var äcklig mat så jag fick leva på gurka och macka! Hoppas det är godare mat i morgon så man kan äta. Efter lunchen hade vi noläxförhör som jag inte hade pluggat alls till, men som tur var det inte svårt alls. Lyckades få alla rätt! :D Sen hade vi soprov också! Hade verkligen inte pluggat alls, men jag kan mer än vad jag tror. Det var 20 frågor och jag satt och skrev i en och en halv timme så jag fick kramp i armen och ont i fingarana. Blev 6 sidor tillslut så jag hoppas det går bra! Missade hela svenskan för att jag satt och skrev prov istället, jag och Jenny hann vara med i 10 minuter. Det kändes lite värdelöst men^^
Gick hem till mamma och åt efter skolan. La mig och tittade tv med Jens och Carro, vi lyckades somna alla tre! Mamma körde mig till stallet. Red en skrittvända själv! Kolsvart och läskigt ;O Jag satt och sjöng för mig och Tösen i 45 minuter! Det är inte lika äckligt att rida i mörkret då iaf. Hoppas ingen hörde mig, haha!
Pappa kom och hämtade mig när jag var klar och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra! Det visar väl sig :) Puss :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy för tidig kväll då kan man verkligen inte göra något!

Puss

2009-11-03 @ 21:00:01
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback