Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Taggad!

Hallå igen :D Nu sitter jag här och ska ta och lägga mig och sova så jag orkar gå upp i morgon. Åkte ju till stallet och han var faktiskt ren ;O Helt otroligt! Borstade honom och flätade svansen och putsade grejerna. Gjorde även samma sak åt Olivia eftersom hon inte kunde komma dit, så var jag snäll :D Syster följde med mig till stallet helt frivilligt och jag blev chockad! Hon fick putsa och borsta lite så jag slapp det :P Åkte och köpte tai när vi var på väg hem. Det var riktigt mumsigt! Kika på idol och sitta vid datorn emellanåt ;) Och som jag sagt hela kvällen så åkte Eddie ut! Jag är bäst på att veta vem som åker ut :D Jag är taggad som bara den till i morgon! Jag är inställd på att vinna alt så det hoppas vi att jag gör :D Men nu ska jag ta och sova så jag kommer upp i morgon. Puss på alla er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback