Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag!

Halloj på er :) Buhu, skola i morgon igen! Men jag går bara den här veckan och måndag,tisdag veckan därpå sen åker jag till globen :D Det ska bli helt sjukt kul. Massa dagar med Olivia, går inte att beskriva hur skoj det kommer bli!
Idag vaknade jag vid elva. Gick upp, åt frukost och spelade spel med minsa syskon. När klockan var halv ett så åkte jag till stallet och red till nibble med Linnéa! Det var lika kul som alltid och för en gångs skull få rida när det är ljust ute. Men det bästa var när Rocky sparkade till Tösen x) Tösen höll på att dryga sig när vi skulle gå in från hagen och tillslut tröttnade han och sparkade till henne! Så kan det gå. Åkte hem och åt lite mat när jag var klar. Sen vad det bara att åka och ta in dom igen!
Nu sitter jag här och gör ingenting. Ska gå ner och bada eller duscha, har inte bestämt mig än. Sen tror jag det blir ansiktsmask :)

Här kommer mina ritter sen igår :


Grundomgången 80 cm :)

Omhoppningen 90 cm :)

Ärevarvet :D

Det var allt från mig ;) Ha det bra, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback