Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag!

Hej på er :) Söndag idag då, skola i morgon. Vad tiden går fort nu för tiden. Bara en månad kvar till julafton och jag har inte börjat med julklapparna än och jag vet inte vad jag önskar mig. Åker till globen på onsdag också, helt sjukt kul det ska bli :D
Vaknade upp hos kusin i morse. Hon lekte för fullt i vardagsrummet men kom och hoppade på mig när hon hörde att jag var vaken. Gjorde ingenting mer än att busa lite med henne. Men vi bestämde oss för att åka en sväng till stallet och titta på hästarna. När vi kom dit så skulle Tilde minsan rida gick hon runt och sa^^ Hon fick rida lite på Nasse och hon var överlycklig, sötan :') Följde med dom hem sen igen och dom körde in mig till stallet vid 18 då jag skulle på styrelsemöte. Åt tacopaj när jag kom hem och nu sitter jag här. Har matteprov i morgon så jag måste verkligen plugga nu. Ska väl ta och lyfta mitt feta arsle härifrån och göra det ;) Puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback