Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag

Hallå på er! Skola som vanligt idag då! Badade på idrotten och det var drygt :O Massa armhävningar, trampa vatten och andra jobbiga saker! Skapligt trött jag var efter det! Hade matteprov efter lunch. Det var lätt som tur var men har andra delen i morgon. Kommer bli lite kämpigt med den känner jag. Och jag mitt jävla smartskaft glömde matteboken i skolan, nu när jag verkligen skulle behöva plugga. Åh, jag blir så trött på mig själv. Humöret har inte varit på topp idag kan jag säga. Bakade kladdkaka när jag kom hem efter skolan och somnade på soffan. Snart är det helg och om en vecka åker jag och Olivia till globen. Ska bli så skönt att komma bort från allt och bara göra något kul!
Nu ska jag sova! Puuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback