Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

KM i hoppning :D

Tjeeeena! Upp tidigt idag då det var tävling. Fast blev inte så tidigt ändå, låg kvar i sängen till tio över sju! Var i stallet till åtta så det var bara att gå ut och bygga bana. Ingen svår bana men det brukar det inte vara heller^^ Tittade på några som red clearround och fixade lite i stallet. Dom byggde om banan eller dom satte dit ett till nummer på ett hinder rättare sagt :P Gick banan och planerade onhoppningen hur jag skulle rida om jag nu kom dit! In i stallet och ta ut, hoppa upp och börja rida. Det var iskallt att rida ute, jag trodde jag skulle frysa ihjäl :O Inte ett dugg nervös när jag kom in på banan utan jag var bara laddad! Blev en felfri runda men det kändes inte så jättebra. Vi kom fel till dom flesta hinderna och han var tvungen att sakta in och hoppa typ stillastående. Men vi var felfria iaf :) Bara att ladda till omhoppningen :D Räknade ut att om jag red snabbare än 35 sekunder så skulle jag komma på en placering. Min plan var att ta snäva svängar som nästan ingen tog och satsa allt! In på banan igen och Tim var lika taggad som mig. Han hoppade suuuuperbra och vi var felfria på tiden 31,4 sek :D Vilket betydde att vi gick upp i ledning! Då var det bara två kvar av dom jag tävlade mot som skulle rida. Olivia var direkt efter mig men det gick inte så bra för henne :/ Akilles ställde inte upp på henne idag, tråkigt! Då var det vara Tone kvar på Tim.. Gick bra fram till hinder två då han vägrar! Annars en superfin runda :) Men det betydde ju att jag VANN! :D WIIIHOOOO! Min bebis är helt klart den bästa ever! Helt överlycklig när jag hoppade upp igen och skulle in på prisutdelning. Fick rida först också, med stor pokal i ena handen! Underbart var det! Riktig härlig avslutning på säsongen :D

När jag kom hem ville Malin att jag skulle komma till henne. Satte på mig kläder och tog en munk och gick hem till henne! var pissblöt i skorna när jag kom utanför postlådan så var genomblöt när jag var framme. Men fick låna ett par strumpor av henne med typ halksulor på undersidan, äckligt att gå i dom xD Fick tacos där också, det som jag varit sugen på hela veckan :D Det var mums! Fick med mig en hel kasse med kläder hem från henne som jag har provat! Nu ska jag snart sova så jag orkar upp och rida Tösen i morgon ;) Puss :*






Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade du nå kläder som passade? :)

2009-11-15 @ 19:23:59
Postat av: Malin

Hittade du nå kläder som passade? :)

2009-11-15 @ 19:24:22
Postat av: Erika

Ja det gjorde jag :D

2009-11-15 @ 23:19:23
URL: http://errriiikkkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback