Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I'm back!

Hallå igen! Som sagt nu var det ett tag sen jag skrev. Men jag har haft fullt upp i helgen och varit så trött att jag inte orkat skriva. Men nu tänker jag skriva igen!
Skolan idag har varit som alla andra skoldagar, inte hänt något speciellt vill säga! Samma var det igår också, inget kul händer nu för tiden. Nolektionen var den bästa på länge igår iaf! Började med teknik så vi skulle bygga med lego. Jag och Jessica var elit på det!

I fredags satt ju jag och Malin barnvakt åt Tilde. Jag gick och lade mig vid klockan halv två och gick upp halv åtta. Inte mycket sömn fick jag, Tilde kom och skulle lägga sig bredvid mig och sova så det fick hon väl göra! Söt unge det där :) När jag vaknade upp på lördagen var det full fart på henne! Klädde på mig kläder och gick till farmor. Var där i två timmar och fick mitt hår fixat och klart inför bröllopet! Fick även frukost och fika där. Som vanligt när man kommer dit, så får man alltid något att äta på! Åkte med mamma upp till Falun när hon hade fixat klart sitt hår. Åkte hem till moster och var där tills bröllopet skulle börja. Drack jordgubbsvin och åt jordgubbar. Johanna sminkade oss alla och mamma fixade hår. När klockan började närma sig fyra så var det bara att dra på sig klänningen och fixa det sista. Sen var det bara att åka och sätta sig i kyrkan och vänta! Alla var jätte fina och det gick väldigt snabbt i kyrkan! Åkte vidare där vi skulle äta mat och vara hela kvällen. Fick glögg och champagne när vi kom dit. Vanlig glögg är inte gott men den med alkohol i var mums! Gick runt och pratade lite med alla innan vi satt oss och åt mat. Kycklingfilé inlindad i bacon fick vi och det var jättegott. Mätt blev man då efteråt. Efter ett tag så var det dags för tårtan! Den var hur fin som helst och smakade underbart gott! Satt och pratade med alla folk och drack cider. Efter ett tag så åkte de flesta som hade barn hem. Så det var inte så många kvar på slutet. När jag drukigt lite mer och fått baileys så gick jag och Johanna upp och började dansa :D Alla var ju så tråkiga och bara satt vid borden så vi var tvugna att liva upp stämningen lite, haha! Det funkade faktiskt. Tillslut var nästan alla uppe och dansade! Men ingen slog min och Johannas danser! Dansade så vi blev svettiga. Mamma stod och asgarvade åt mig bara :P När vi dansat ett tag så kom en kille fram till mig och han var full. Han ville dansa med mig fast egentligen ville jag inte dansa med honom, men jag ställde upp på en dans. Sen gick jag därifrån och satte mig på en stol. Då kommer han och sätter sig bredvid mig, då reser jag på mig och går därifrån :P Sen när jag står upp och pratar med moster så ska han hålla mig i handen :O Men det fick han fan inte! Då höll han om mig istället och tyckte att vi skulle vara med på kort, men det tyckte då rakt inte jag. Sen när jag minst anar så sparkar han mig på benet och frågar om vi ska dansa. Den raggningsrepliken funkar inte på mig, tyvärr. Hahah, ofta man sparkar någon om man vill dansa!? Mysko människa det där..! Tog med oss det nygifta paret hem till hotellet. Släppte av dom där och åkte vidare hem. Kom i säng vid halv tre och då var jag trött då jag inte sovit speciellt mycket kvällen innan också. Somnade på en gång och gick upp vid halv elva då Moster och Jonas hade kommit från hotellet hem till oss och skulle äta frukost. Kändes som jag inte sovit någonting när jag gick upp ur sängen. Åt frukost och slängde mig i duschen. Så småning om så åte vi till mormor och åt mat! Där höll jag på att somna på bordet. Var där ett tag och sen åkte jag hem till pappa. Satte mig vid datorn ett tag och var tröttare än någonsin. Men det gjorde mig ingenting eftersom vi hade grymt kul på bröllopet! :D
Lägger ut bilder från bröllopet i morgon för nu är klockan mycket och jag måste sova! Ha det så bra, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback