Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tjugonde!

Hallå :) Jag skriver väl om allt igen eftersom allt försvann förra gången jag skrev! Lyckades försova mig så jag inte hann åka till stallet innan jag började jobba. Så fick göra allt efter i stället vilket vad jobbigt! :P Hade även Ursulla idag och det var hemskt att mocka åt henne, tog en evighet! Men det blev gjort till slut och det gjorde att jag inte hann rida. Jag som var sugen på en mysig barbackatur i snön, men men får ta det en annan dag. På julafton får vi hoppas att det blir. När alla i hela stallet rider ut på en mysig tur :D
Jobbat mellan tio och fyra idag och i morgon blir det mellan 10-20. Jag kommer vara död när jag kommer hem :P Men jag får ju pengar och slå in massa paket! :P Inte många dagar kvar att jobba nu. Det är ju faktiskt snart julafton, hihi!
Nu ska jag hoppa in i duschen och ta och lägga mig och sova, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback