Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plåga!

Då har man kommit hem efter en dags plåga, skolan! Fy fan, jag vill inte. Vill lägga mig i sängen, sova och aldrig vakna mer. Men man måste väl, snart helg iaf :D
Började tio över nio. Gick till vårt nya hemklassrum, träffade alla klasskompiarna, som jag saknat er! :*
Fick massa papper och så snackade dom om svininfluensan, "vet ni hur man tvättar händerna?"  Nej inte alls :O Hahha, sen stog hon där framme och förklarade hur vi skulle göra, asg!
Mikkiz akta så du inte får en grisknorr ;O
HAHAHA, fan vad jag saknat mina brudar asså! :*
Mycket skratt blev idag asså, härligt!
Men fick ju bästa platsen på skåpen, underskåp i mitten! Happyface på de -.-'
Hade vanliga lektioner efter 12 -.-' Men vi började 13, med matte -.-' Jag halvsov när Annelie gick igenom allt skit, och ah det första kärringen skriver upp på tavlan är när vi har nationella prov, inte lite sur jag blev! Typiskt henne. Sen räknade vi 5 tal, haha jag och Jenny var inte riktigt peppade, kom inte på va 25 gånger 25 var^^ Men jag räknade ut det tillslut.
Sen skulle vi ha idrott, dom har splittrat vår klass på 2 och ena delen går med D och den andra med F. Jag går med F och vi har Petra -.-' Såklart, vad hade jag förväntat mig? En tant som går med cykelbyxor och åhh.....
Hahaha, men såklart, Tom då i ett smartskaft, frågade henne rakt ut om hon skulle ha cykelbyxor på sig på lektionerna, jag trodde jag skulle dö av skratt xD Hon svarade att han inte visste vad ett par cykelbyxor var och att hon aldrig hade haft på sig sånna. *HOST*, vi säger så...
Jag kommer avlida, kommer ni på min begravning då?
Schemat kunde väl varit bättre. Har sovmorgon 10 min på tisdagar iaf^^ haha, går till 16.10 på måndagar, 16.05 på tisdagar, 15.00 på onsdagar, 15.05 på torsdagar och 14.10 på fredagar.
Ny profil också, kabaré. Snacka om att jag kommer skämma ut mig för skolan sen^^

Så har min dag varit iaf, vi hörs sen. Puss :*



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin färg på bloggen :D

Det är bra att mjukstarta. Idag är ju sista dan i skolan å sen har du helg, jag börjar på en måndag å måste stå ut i en hel vecka innan jag får helg igen hehe ^^

Jättesöt bild sötnos :* Saknar dig <3

2009-08-21 @ 13:33:51
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback