Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stress!

Hej igen då! :) Lite stressad dag idag då^^ Upp vid 8, klä på sig nå kläder, käka lite frukost, åka till mamma och hämta ridkläderna, hem och byta om. Sen fara förbi Mikkiz och släpa med henne till stallet som fotograf :D När vi kom till stallet gick vi ner till banan och tittade lite på laghoppningen, stackars Wilma som ramlade av när Shogge bockade lite mycket^^ Satt och tittade där en stund, sen gick vi och hämtade min bebis :') Gick in med honom och fixade, Mikkiz fick äran att brodda honom, det gick ju som det gick. Gick tillslut iaf :D Hoppträning gick väl bra, lite missar här och där som vanligt, men det är helt mitt fel^^ Min bebis är ju bäst! Hoppade bana, med några hinder upp mot 1 meter, han bara flyger över! Som sagt han är bäst! Sen sa Lena att man får åka till Säter i mitten på september och tävla då, inte lite glad man blev :D Jag är taggad redan nu^^ Haha. Klockan va vid ett när vi kom in i stallet igen, börja jobba två. Men Mikkiz min ängel var så snäll så hon gjorde klar bebis åt mig! Hon är bra hon :* Stressa hem, slänga sig i duschen, sminka sig lite fint, hahha! Blåsa håret litegranna, sen åka moppe till jobbet. Jag som älskar och stressa också! verkligen inte, blir irriterad på allt och alla då! Hatar alla som inte kan köra bil, åk buss istället säger jag bara. Ett tips! Springa och köpa en paj när man kom fram då, slänga i sig den och ut och jobba! Inte så mycket folk, skönt :) Jobbade till 18. Sen åka hem och byta om, åka och hämta Mikkiz och åka till Tösen^^ Mikkiz lånade Dixie, vi red ut på en trevlig tur runt vårdcentralen. Alltid kul med dig älskling :* Hemma vid nio, snabbdusch och sen åka till puben och äta lite, pappa var redan där :) Hahha, egentligen fick jag inte vara där, lite liten (A) Men mamma jobbar ju där så går ändå, alla tittade lite på mig bara, men vafan jag fick mat! Hemgjord hamburgetallrik, mums!! Åkte därifrån vid halv elva, sen satt jag mig här och dega och nu sitter jag här. Borde sova för länge sen men kan inte slita mig! Ska väl försöka göra det ändå så jag inte är allt för trött i morgon när jag ska jobba^^ Efter jobbet bär det av till Jonnaälsk, som jag längtat! Det kommer bli bäst. Känns som det blev ett väldigt långt inlägg, men skönt att skriva av sig lite^^ Puss på dom som orkar läsa allt :*

Alla bilder från hoppträningen finns på bdb, kika där om ni inte redan gjort de :)
Vi hörs, puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Erik

Han är duktig ju, såg bilderna på bdb han verkligen flyger haha :P. Hoppas vi hörs idag då för du sa att du ville prata? Ska ut med Jonte idag oxå så vet inte när jag kan logga in igen sen om inte datorn är upptagen.

puss

2009-08-15 @ 14:59:18
Postat av: Erika

Han är bäst min älskling! :* Får se om jag har tid, ska som sagt vara med Jonna idag, får se om vi kanske hinner snacka en stund :) Puss

2009-08-15 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback