Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stallet

Hej :) Kom nyss hem från stallet. Blev en trevlig vända med Malin och mycket prat som alltid. Hästarna var helt svettiga när vi kom tillbaka, tog ut dom så fick dom sig varsin dusch :) Såklart skulle min mopedjävel krångla när vi skulle åka hem. så typiskt. Tror det beror på att jag inte hade någon olja kvar, men nu har jag varit så duktig och fyllt på olja alldeles själv. Lite duktig är jag ändå :D Hoppas den inte jävlas med mig nu! Ganska trött på min "älskade" moped nu! Jättesöta kattungar hade dom i stallet också :') En var jättegosig, kommer bilder snart ;)
Känner mig fortfarande inte glad. Är mest sur, irriterad, arg och allmänt deppig. Hatar det här. Jag tänker för mycket, kan inte koncentrera mig på det jag ska. Jag orkar inge mer snart, vill bara lägga mig på marken och gråta. Gråta tills tårarna tar slut och vakna upp och allting är bra igen. Men det kan man ju fortsätta drömma om, för så kommer det inte bli....

Sovmorgon i morgon till kvart i tio, skönt. Ska titta på film med hela klass då och sen har vi lunch, och en lektion, profil. Har kabaré då, så det blir slappt. Härlig dag!
Vi hörs, puss :*

Hör du sången dom spelar på radion, varje ord verkar handla om dig...


Misseunge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback