Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag

Hej igen :) Aha, du var det söndag igen då. Skola i morgon, jag vill inte! Gårdagen spenderades med Malin, trevligt. Tittade film, käkade glass, munkar, chips, plommon och drack cola. Mums :) Fast jag klarar aldrig av att titta klart en hel på kvällarna, somnar alltid^^ Och lika var det nu också, men det var inte så mycket kvar av filmen som tur var, helt okej film! Sov kvar där också, hahah mysigt. Sov i samma säng^^ Vi var lata och orkade inte bädda nå mer så det fick bli så, dela täcke och allt, men det gick de med ;) Aldrig en tråkig stund med dig! Vaknade vid 11 idag, satte oss i sängen och åt nyttig frukost! Munkar, chips och plommon :D Gott var det iaf. Åkte till kattungarna en sväng och sen körde Malin hem mig. Gick ner och la mig på mitt rum direkt. Läste lite, men var för trött så jag la mig och vilade. Sen följde jag med hem till kusin en sväng. Var där ett tag sen hem igen, gick ner och la mig då också. Somnade i en timme, skönt. Sen var det mat och gick och sov igen. Sen var det bara att åka hem till pappa. Äntligen! Satt mig vid datorn en sväng och pratade med sötnosen :) Länge sen! Åkte på kalas hos kusin en sväng och nu sitter jag här. Ska väl duscha snart och läsa sen kanske. Måste läsa ut boken! Vi får se hur det blir. Puss :*

Det här var droppen. Jag orkar seriöst inge mer nu. Varför ska det bli såhär? Sjukt trött på allt. Kan det inte bli bra någon gång? Att gråta sig till sömns börjar bli en vana nu, vill inte ha det såhär. Men det är väl bara att vänja sig, för det är väl såhär det är och kommer va....


Slänger in en fulbild på mig också! :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du och Erik ihop nu? ;D

2009-08-31 @ 19:31:43
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej det är vi inte Sandra ;)

2009-08-31 @ 20:55:03
URL: http://errriiikkkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback