Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sömnproblem? ;O

Hej hallå :) Ny dag, ny vecka och nästan ny månad! Skola idag då, lika trött som vanligt. Mikkiz var hyper idag så hon gjorde så man inte somnade iaf (y) Matten var inställd idag, hihi. Fast det betyder att man måste jobba dubbelt så mycket i morgon -.- Set med Petra var kul iaf, därav min rubrik^^ Så jävla kul, ätstörningar, sömnproblem och vettefan allt xp Haha! Petra suger, men man har ju klasskompisar som gör det skoj iaf! Nästan somnade i soffan på studier när jag läste. Fick läsa om 5 sidor flera gånger för jag inte tänkte på vad jag läste. Måste läsa ut boken nu, men jag somnar bara när jag läser den, spelar ingen roll när jag läser. Hur trött som helst nu för tiden, fattar inte varför! Men har två lektioner i morgon som jag kan läsa den på, så det ska nog gå bra :P So var skoj, när man sitter vid Mikkiz. Gjorde allt annat än det vi skulle! Men vad gör man inte för att ha skoj ;)
Nu ska jag gå och äta något och sen fara till stallet och hoppa min bebis! Helt underbart. Har halvt anmält mig till säter, så ska väl ta reda på sista uppgifterna idag så det blir klart :D Taggad som tusen! Vi hörs väl sen, puss :*

I don't care what they say. I'm in love with you...


Världens bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback