Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart!

Snart Jonna, snart kommer jag till dig :D Kom precis hem, har jobbat och varit och ätit lite mat :) Inte mycket folk alls idag, helt dött. Både pappa och jag var övertrötta vilket gjorde att vi ställde oss och dansa ibland, haha. Hoppas ingen såg! *-) Gick ner till en och en halv när vi slutat och åt lite mat. Gott! Det får bli ett kort och snabbt inlägg nu, ska packa ihop mina saker och fara till Jonna. Wiho på det, som jag har längtat! Nu ska jag inte sitta här nå mer, för då kommer jag aldrig iväg. Kanske hörs senare ikväll. Puss så länge :*

I gotta a feeling that tonight's gonna be a good night!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig gumman <3 länge sen vi pratade

puss på dig :*

2009-08-15 @ 18:19:02
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback