Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag

Måndag hela dag ja. Sov typ som skönast när Jonna smsa mig om att jag måste vakna, suck! Jimmy skulle komma en timme tidigare, så det var väl bara att pallra sig upp ur sängen då. Fixade mig och brummade in till stan. Mötte Jonna och vandrade till tågstation och mötte utt Jimmy. Gick till donken och satte oss där och satt där i typ 4 timmar^^ Vi kom inte på något annat att göra så vi satt där och dega :P Följde med honom till bussen och sen drog jag hem. Trevligt, trevligt. Ah, utom saken som hände på slutet, det hade vi väl kunnat hoppat över, eller vad säger du Jonna?
Åkte hem, bytte om och körde hem till Mikkiz, hämtade upp henne och brummade till stallet.
Dressyr på schemat idag, skulle ha Akilles. Herregud var länge sen det var, mer än ett år sen :O Det var inte det lättaste när man inte ridit honom på ett tag, men sista stegen var han fin iaf^^ Hahaha.
Det var skoj med lite omväxling :)
Nu sitter man här och degar, som vanligt. Vet inte vad jag ska hitta på. Ska duscha iaf sen får vi se.



Nu har jag inget mer att säga, puss hej :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild <3

2009-08-17 @ 21:49:31
Postat av: Erik

Söt bild <3

2009-08-17 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback