Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

Har inte kommit på något vettigt att göra än, om en timme så far jag och Linnéa till stallet och rider en sväng. Bloggen är klar också, mycket bättre än innan! Tack så hemskt mycket Li :) Kanske träffa Malin en sväng ikväll om hon orkar, får se. Men nu ska jag försöka hitta på något vettigt att göra!


Bara för jag diggar låten ;)






Lite duktig är jag allt som kom på själv hur man fixade det här, lite kan jag allt ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är avis på dig. Så himla fin blogg gumman. Hur gjorde du så att inte hela videon syns? Help me?

Puss på dig <3

2009-08-22 @ 14:58:49
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Vem va det som tipsade om låten vavavava ;)

2009-08-22 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback