Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jobbig dag!

Måndag idag då! Redan sjukt trött på skolan så det finns inte, inte bra! Först samling, inget speciellt med den. Sen set med Petra, fy fan! Men man har ju dom härligaste klasskompisarna, så det går ju att göra lektionerna bra iaf :* "Varför är du trött då?" - Hon har inte ätit en bra frukost! ASG xD Sen var det svenska på schemat. Slapp lektion, skulle göra någon skrivuppgift men Fabian tyckte vi skulle köra någon kramlek, så det gjorde vi väl xD Hahahahhahah, jag vill inte vara med så jag tittade på, men blev typ med ändå^^ haha. Sen var det engelska med Ralf, slapp lektion som vanligt^^ Jag och Linnéa ägde på quizen iaf^^ Sen var det Studier, fast vi hade so istället och hoppade över studier helt, så vi slutade en timme tidigare typ^^ Skönt! Jag sov typ på so:n, lyssnade inte ett piss på vad hon sa. Men jag skrev av det vi skulle iaf, fast såg typ inte vad det stod sen, för att jag typ sov xD haha, sen gick jag med Mikkiz till Next och provade kläder, men hittade inte något, men Mikkiz gjorde. Så gulliga kläder :D Åkte hem till mamma efter det... Suck är det enda jag kan säga om de, ah jag sa precis som det var. Sa rätt ut hur det var, men hon fattar ju inte. Blir så trött på dehär!
Käkade pannkaka och åkte till stallet. Hade teori, var helt okej :) Sen red jag bebis, helt underbart! :') red ut med Mikkiz och Bella, så mysigt! Min bebis är underbarast när man rider ut, även fast han galopperar på stället :* Klar i stallet vi nio, åkte hem och åt och nu sitter jag här. Ska ner och duscha snart, skolkort i morgon. De gillar vi inte! Fy säger jag bara, kommer väl se lika hemsk ut som vanligt förstår jag^^
Happyface på att nu ska jag till säter och tävla, Mikkiz och Bella med. Nu är det bestämt, så härligt!
Ha det bra, vi hörs! Puss :*

It's crazy but it's true, i only wanna be with you <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback