Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Godmorgon :)

Godmorgon allihopa, inte så många som är vakna nu förstår jag ^^  Vaknade nyss och nu sitter jag här, men ska väl snart gå och fixa mig och åka och hämta ridkläderna hos mamma. Sen brummar jag och hämtar Mikkiz och så bär det av till stallet. Hoppträning :D Skojsigt värre! Men det är det ju alltid när man är med bebis :') Han är bäst!
Efter träningen så blir det väl hem och duscha, kanske äta något och sen fara till jobbet och jobba till 18. Sen åker jag till Tösen och rider henne, skönt att jag slapp släppa ut henne i morse iaf ^^
Nu ska jag ta och göra något vettig, vi hörs sen. Puss :*


Kommentarer
Postat av: Erik Svanen

Haha skojigt, nu har man nåt å göra på datorn då eftersom du inte brukar skriva så mkt på bdb så kan man läsa din blogg :D

Sen får vi se om Sandra skaffar blogg oxå, men det tror jag att hon gör. Ha det bäst!

puss

2009-08-14 @ 12:30:18
Postat av: Erika

Haha, inte för jag tror jag är så skoj men^^ Ja, det tycker jag att hon ska göra :* Vi måste snacka snart :D Ha det bra du med! Puss

2009-08-14 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback