Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God morgon!

God morgon på er :) Vaknade för knappt en timme sen, gick upp och åt lite frukost och sen satt jag mig här. Skönt att sova var det, så underbart! Jag drömde väldigt mycket i natt, vet inte vad det kan bero på, alla tankar i huvudet kanske? Om bara drömmarna slog in så skulle ju det var ännu bättre, förstår inte ens varför man drömmer. För att plågas lite kanske, tror inte att man drömmer för att dom ska slå in, för det gör dom inte...
Vad ska man göra idag då? Ingen aning, ska till stallet med Linnéa och rida en sväng, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra, vill göra något vettigt som jag skrev igår, men vad? Kommer inte på något, blir väl som alltid att jag sitter här och häckar tillslut.
Ett stort grattis till världens bästa Mikkiz och Fästis som fyller år idag! Hoppas ni får en bra dag! <3
Vi hörs sen, puss :*

Damn, you's a sexy bitch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback