Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagen före dagen

Jaha, i morgon är det skola då. Jag vill verkligen INTE! Sommarlovet har varit för kort, känns som jag inte hunnit med något alls. Har inte solat någonting i sommar, typ 2 dagar :O Nu kommer hösten, usch för den!
Minuset i morgon är skolan och ett stor + är barnbidraget :D Hihi.

Vaknade vi halv 12 idag, skönt! Kände att jag behövde sova sista dagen innan skolan, så man kanske inte är helt död i morgon. Fast det kommer jag nog vara ändå men ^^
Har nyss ätit frukost/lunch, pappas lasagne. Fy vad gott det var :D
Nu sitter jag här och fryser, kanske kan bero på att jag inte har klätt på mig idag, men ska snart ner och ta mig ett riktigt varmt och härligt bad! Skönt.
Städa tror jag att jag ska göra sen också, det behövs verkligen! Sugen på att baka också, så kanske blir något gott sen :)
Nu ska jag ta och göra något vettigt, vi hörs sen :) PUSS :*

If tomorrow never comes...






Kommentarer
Postat av: Erik

På lovet, då faan :D <3

2009-08-19 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback