Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntlingen helg! :D

Hej hopp i galopp :D Ännu en skoldag är över, rätt slapp dag så det var skönt. Började med musik, slappt, men rätt kul att ha det igen :) Spelade gitarr, men jag suger på de, jag och Linnéa är bäst på att spela tsm xD haha, jag kan spela, love me tender, blinka lilla stjärna, flintstone och så kan jag spela ett D ;) Lite duktig är jag iaf (A) Efter de så hade vi so. Trök, men satt med Mikkiz, Linnéa och Jessica så det kan ju inte bli mer än roligt^^ "Ska ni också bada!?" Hahaha, så jävla kul! Ni är i samma grupp puckon, ASG! Haha, ni är för goa ni :* Sen var det språk -.-' Snacka om att jag hade glömt bort all spanska, men kommer väl på allt igen^^ Sen har det kommit massa mer folk till vår grupp för dom har gjort 2 grupper som var 3 grupper, så nu blir det ännu värre, men man får väl stå ut...
Lunch sen, nån äcklig köttgryta. Nu känns det i magen att skolan har börjat igen, gå och vara hungrig om dagarna, det är ju kul... Och så sista lektionen, profil. Kabaré, roligt att prova på något nytt, var lite skeptisk i början för det är ju ändå 9ans grej och nu ska sjuor och åttor också vara med. Men det var minst 16 nior av 20 personer så det känns bra ändå. Riktig härlig grupp blev vi iaf, trivs redan :) Gick väl runt på scenen och gjorde lite grejer, var i grupper pratade och visade upp lite saker. Trevligt var det! Slutade efter det, 14.10. Så nu är det HELG! Underbart!
Men nu är jag hungrig efter att inte ha ätit på hela dagen, ska nog ta något och äta nu^^
Just ja! Pappa ringde när jag var i skolan och berättade att jag och Olivia får jobba i globen, onsdag till söndag. Ni anar inte hur glad jag blev :D Nu jävlar Olivia. HAPPYFACE :D
Vi hörs sen. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback