Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Svar

Elin Andersson om Solig dag:

Hej!
Hittade in på din blogg lite så där spontant! Tycker jag på något sätt känner igen dig! Men kan inte veta vart ifrån! Jag är intresserad en del av hästar med och rider men får jag fråga vart du bor och så?
Tycker verkligen att jag känner igen dig!!
Tyvärr har jag ej någon blogg själv tråkigt nog.. stängde ner den för ett tag sedan!
Hoppas du vill svara mig så jag får svar! :)
Ha det bra!! :)

Fick denna kommentar för ett tag sedan, men eftersom jag inte bloggat på ett tag och inte varit in på bloggen överhuvudtaget så såg jag den nyss.
Heter Erika Wengelin som du kanske redan sett och vet :) Jag bor i Dalarna i hedemora. Var bor du själv?
Ingen aning om var du kan känna igen mig ifrån, kanske sett mig på någon tävling eller något? Hoppas du kommer på var du känner igen mig ifrån så du slipper grubbla på det :) Har du någon mer fråga så är det bara att fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback